Tuesday 9 March 2010

Telefonhívás

És hívtalak azon az éjszakán
Mert hallani akartam hangodat.
Te talán fáradt voltál,
Talán csak nem akartál.

Csókod helyén cigaretta,
Kezed helyén üres üveg.
Én szívem és lelkem adtam neked,
Kiürült testem hát droggal mérgezem meg.

De nem, nem kérem vissza kedvesem.
Mit neked adtam tied örökre.
A múltat én nem kérem vissza,
Helyette jövőért esdem.

Ahogy valamikor kicsimnek hívtalak,
Úgy akarlak karomba zárni újra,
És ha kell hát eldobom álmomat,
És majd álmodok helyette egy másikat.

Mert álmom üres képzelgés
Ha te nem vagy velem.
Minden szoba üres, melybe belépek
Ha te nem vagy benne.

Emlékszel? Te voltál a szárny
Mellyel repültem és a szél
Mely felkapott és le sem tett.
Emlékszel erre, emlékszel ugye?

Te egy gyermekkort adtál,
És felnőtté avattál.
Egyetlen barátom
És mindenem voltál.

Ha karod nyújtottad és átkaroltál,
A nagy ismeretlen világtól óvtál.
Ha éjjel a hold alatt hozzám bújtál,
Álmom nyugodt volt, mert vigyáztál rám.

És én hívtalak azon az éjszakán,
Mert megöltem magam.
Te azt mondtad fáradt voltál,
És tudtam, már csak teher vagyok számodra.

De én hívtalak azon az éjszakán
Mert te vagy az egyetlen kihez szólhattam.
Te elutasítottál és én meghaltam
Újra és újra, mint minden éjszaka.

És ha kérdezed miért löktelek hát el,
Komor leszek vagy nevetek.
Mert nem tudom.
Mert nincs magyarázat magamnak se.

Talán ez volt az út, a fény
Mely megmutatta mennyire fontos vagy nekem.
Hogyha te nem vagy,
Hát én sem létezem.

Tudom, hogy bántottalak, sebeztelek
És annyi ártatlanságot elvettem.
És hogy kifogytam a szókból
És nem vagyok más csak tehetetlen.

Nem tudom, hogyha elmondom
Mit szinte képtelenség.
Ha halkan egy könnycsepp alatt
Kisírom: szeretlek,

Változik-e a világ köröttünk,
Vagy mélyen odabent legbelül?
És hogy öledbe kúszhatok-e még egyszer?
Karomba zárhatlak-e még egyszer?

És hívtalak azon az éjszakán,
Hogy tudjam, vágysz-e még rám.
Hogy van-e még otthonom.
Hogy lesz-e még valaha nyugodt álmom.

És a telefont letetted
De én még halkan odasúgtam neked,
Mennyire fontos vagy nekem.
De válasz már nem volt...

1 comment: